Een funda gebruiker
Florijnslag 8
Beoordeling:
Contact met de makelaar verliep prima, prettig contact, zowel thuis, telefonisch, via de gezamenlijke app als op kantoor. Wat we wel lastig vonden, is dat er vraagtekens over bleven bij het energielabel, die naar onze mening met enkele kleine en correcte aanpassingen echt wel op A had gezeten. Uiteindelijk maakte dit niks uit voor de verkoop, gelukkig. Ook het opnemen van de styling en het nemen van de foto's ging naar onze mening wat onpersoonlijk. Wellicht is dit iets standaards, maar vonden wij niet altijd even vriendelijk. Het is net alsof je huis in een "onbewoond en onpersoonlijk Ikea-huis" veranderd móet worden. Gelukkig is het een advies, een leidraad waar wij ons redelijk aan gehouden hebben. Ook nam de fotograaf niet voldoende tijd om ook van de zolder 3D-foto's te nemen, wat wij wel een gemis vonden. Als je het anders wilde, moest je er extra voor betalen, terwijl dit gewoon standaard in het pakket zat. Uiteindelijk hadden we maar 6 bezichtigingen, wat echt een tegenvaller was. Na het beslissende bod kwam er tussendoor nog een kink in de kabel doordat een andere niet-NVM-makelaar buiten NVM-richtlijnen heel lelijk dwars ging zitten door een niet-legaal aanbod aan onze kopers te doen, waardoor onze kopers gingen twijfelen. Toen heeft onze verkoopmakelaar het echt goed voor ons opgenomen, in contact met die makelaar en onze kopers. Dat vonden wij heel fijn dat onze makelaar zo namens ons handelde. Dat het uiteindelijk toch zo snel verkocht is, maakt het gelukkig allemaal weer goed. Op die paar heikele punten na zijn we overall tevreden.